2021
Публікація студентки ПОм1
Галини Лисенко
2018-2019 роки
Список наукових праць студентки групи ПОб4
Великжаніної Д.В.
1.
Великжаніна Д. В. Змістовні аспекти професійної
підготовки соціальних педагогів до формування життєвої компетентності
підлітків. Неперервна професійна освіта:
теорія і практика. 2018. Вип. 1–2. С. 152–158. (Index Copernicus International)
2.
Великжаніна Д. В. Критерії, показники та рівні
готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності
підлітків в загальноосвітньому навчальному закладі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П.
Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2018.
Вип. 63. С. 24–31. (Index Copernicus International)
3.
Великжаніна Д. В. Програма спецкурсу з підготовки
майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків
у загальноосвітньому навальному закладі. Педагогічні
науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2018. № 10 (84). С.
42–54. (Index Copernicus International)
4. Великжаніна
Д. В. Тенденції модернізації навчального контенту фахової підготовки майбутніх
соціальних педагогів до роботи з дітьми у загальноосвітній школі з урахуванням
сучасних освітніх запитів. Інноваційна
педагогіка. Одеса, 2019.
№ 12. Т. 1. С. 55–61. (Index Copernicus International)
5. Великжаніна
Д. В. Діагностика готовності майбутніх соціальних педагогів до формування
життєвої компетентності підлітків в закладах загальної середньої освіти. Науковий часопис
Національного педагогічного університету імені
М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ,
2019. Вип. 69. С. 35–42. (Index Copernicus International)
6. Великжаніна
Д. В. Модель професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до
формування життєвої компетентності підлітків у закладах загальної середньої
освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса,
2019. № 15. Т. 2. С. 23–31. (Index
Список наукових праць студентки групи ПОб4
Казаннікової О.В.
1.
Казаннікова О. В. Зміст та науково-методичне забезпечення моделі
формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі
виробничої практики. Педагогічна освіта:
теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільский національний
університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред.
Лабунець В.М.]. Вип. 26 (1-2019). Ч. 1. Кам’янець-Подільский, 2019. С. 78–91.
2. Казаннікова О. В. Специфіка
практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах інклюзивного
навчання. Інноваційна педагогіка: наук.
журн. / редкол.: О. О. Ярошинська, О. Н. Хорошковська, К. М. Байша та ін.
Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій».
2018. Вип. 3. С. 206–210.
3.
Казаннікова О. В. Рівень сформованості професійної компетентності
майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. Наукові записки. Серія педагогічні науки : збірник наукових
статей. Київ : Вид-во НПУ
імені М. П. Драгоманова, 2019. –
Випуск СХХХХІІІ (143). – С. 86-97.
4.
Казаннікова О. В. Виробнича практика як форма професійної підготовки
майбутніх соціальних педагогів. Modern
educational space: the transformation of national models in tearms of
integration: Conference Proceedings (October 26, 2018). Leipzig: Baltija
Publishing. С. 16–20.
5. Казаннікова О. В. Критерії,
показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх
соціальних педагогів. Сучасні досягнення
вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук: Матеріали
міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 2-3 березня 2018
р.). Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. Ч.
ІІ. С. 10–13.
6. Казаннікова О. В. Професійна
самосвідомість як компонент професійної компетентності майбутніх соціальних
педагогів. Досвід і проблеми організації
соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного
підходу до освіти (до 25-річчя Наукової школи педагогіки та психології
життєтворчості): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції
(12-13 жовтня 2018 року, м. Запоріжжя) / За наук. ред. А. Г. Шевцова.
Запоріжжя: Вид-во Хортицької національної академії, 2018. С. 260–262.
7. Казаннікова О. В. Структура
професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів на основі реалізації
особистісно-діяльнісного підходу. Соціальна
та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика: збірник
тез учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (17 травня 2018
року, м. Запоріжжя) / За заг. ред. В. В. Нечипоренко. Запоріжжя: Вид-во
Хортицької національної академії, 2018. С. 33–35.
Список наукових праць студентки групи ПОб4
Моренко О.М.
№
з/п |
Назва |
Характер
роботи |
Вихідні
дані |
Обсяг
(друк. стор.) |
Співав
тори |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Стаття |
Молодий вчений : Науковий журнал. Херсон, 2018. №1. C. 365-369. |
5 |
|
|
2 |
Становлення
конкурентноспромож- ного фахівця засобами педагогічних технологій |
Тези |
Інноваційні наукові
дослідження у галузі педагогіки та психології : Матеріали всеукраїнської науково-практичної
конференції. Запоріжжя, 2018. С. 92-95. |
4 |
|
3 |
Проективні технології в
процесі професійної підготовки майбутніх працівників соціальної сфери |
Тези |
Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Київ, 2018. Вип. 1-2. С.
158- 164. Фахове видання |
7 |
|
4 |
Критерії показники та
рівні сформованості готовності майбутніх соціальних працівників
до професійного самовдосконалення |
Тези |
Педагогічні науки: теорія,
історія, інноваційні технології. Суми,
2018. Вип. 10
(84). С. 119-131. Фахове
видання |
13 |
|
5 |
Критерії готовності до
професійного самовдосконалення майбутніх
соціальних працівників |
Тези |
Педагогічні науки. Збірник наукових праць Херсонського державного
університету.
Херсон, 2019. Вип. 86. Т. 1. С. 297-302. Фахове видання |
6 |
|
6 |
Модель підготовки
майбутніх соціальних працівників до професійного самовдосконалення |
Тези |
Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні
аспекти :
Матеріали Третьої Міжнародної науково-практичної конференції. Умань, 2019. С. 120-124. |
5 |
|
7 |
Особливості готовності
викладачів закладів вищої освіти до професійного самовдосконалення |
Стаття |
Науковий часопис. Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні
науки: реалії та перспективи. Київ, 2019. Вип. 68. С. 138-143. Фахове видання |
6 |
|
8 |
Стан сформованості
готовності до професійного самовдосконалення у майбутніх соціальних працівників |
Стаття |
Педагогіка формування творчої особистості у вищий і загальноосвітній
школах. Збірник наукових праць Класичного приватного університету. Запоріжжя, 2019. Вип.
64. Т. 2. С. 80-84. Фахове видання |
5 |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар