Список публікацій студентів

2021 

Публікація студентки ПОм1 

Галини Лисенко


2018-2019 роки

Список наукових праць студентки групи ПОб4
Великжаніної Д.В.

1.  Великжаніна Д. В. Змістовні аспекти професійної підготовки соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2018. Вип. 1–2. С. 152–158. (Index Copernicus International)

2.  Великжаніна Д. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків в загальноосвітньому навчальному закладі. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2018. Вип. 63. С. 24–31. (Index Copernicus International)

3.  Великжаніна Д. В. Програма спецкурсу з підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у загальноосвітньому навальному закладі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми, 2018. № 10 (84). С. 42–54. (Index Copernicus International)

4.  Великжаніна Д. В. Тенденції модернізації навчального контенту фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних освітніх запитів. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019.

№ 12. Т. 1. С. 55–61. (Index Copernicus International)

5.  Великжаніна Д. В. Діагностика готовності майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків в закладах загальної середньої освіти.  Науковий   часопис   Національного   педагогічного   університету   імені   М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2019. Вип. 69. С. 35–42. (Index Copernicus International)

6.  Великжаніна Д. В. Модель професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до формування життєвої компетентності підлітків у закладах загальної середньої освіти. Інноваційна педагогіка. Одеса, 2019. № 15. Т. 2. С. 23–31. (Index


Список наукових праць студентки групи ПОб4
Казаннікової О.В.

1.       Казаннікова О. В. Зміст та науково-методичне забезпечення моделі формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільский національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Лабунець В.М.]. Вип. 26 (1-2019). Ч. 1. Кам’янець-Подільский, 2019. С. 78–91.

2.       Казаннікова О. В. Специфіка практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання. Інноваційна педагогіка: наук. журн. / редкол.: О. О. Ярошинська, О. Н. Хорошковська, К. М. Байша та ін. Одеса: ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій». 2018. Вип. 3. С. 206–210.

3.       Казаннікова О. В. Рівень сформованості професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі виробничої практики. Наукові записки. Серія педагогічні науки :  збірник  наукових  статей. Київ :  Вид-во  НПУ  імені  М. П. Драгоманова, 2019. – Випуск СХХХХІІІ (143). – С. 86-97.

4.       Казаннікова О. В. Виробнича практика як форма професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Modern educational space: the transformation of national models in tearms of integration: Conference Proceedings (October 26, 2018). Leipzig: Baltija Publishing. С. 16–20.

5.       Казаннікова О. В. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 2-3 березня 2018 р.). Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. Ч. ІІ. С. 10–13.

6.       Казаннікова О. В. Професійна самосвідомість як компонент професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів. Досвід і проблеми організації соціальної та життєвої практики учнів і студентів на засадах компетентнісного підходу до освіти (до 25-річчя Наукової школи педагогіки та психології життєтворчості): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 жовтня 2018 року, м. Запоріжжя) / За наук. ред. А. Г. Шевцова. Запоріжжя: Вид-во Хортицької національної академії, 2018. С. 260–262.

7.       Казаннікова О. В. Структура професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів на основі реалізації особистісно-діяльнісного підходу. Соціальна та життєва практика в структурі професійної підготовки: теорія і практика: збірник тез учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (17 травня 2018 року, м. Запоріжжя) / За заг. ред. В. В. Нечипоренко. Запоріжжя: Вид-во Хортицької національної академії, 2018. С. 33–35.


Список наукових праць студентки групи ПОб4
Моренко О.М.

№ з/п

Назва

Характер роботи

Вихідні дані

Обсяг (друк.

стор.)

Співав тори

1

2

3

4

5

6

1

Розвиток професійної компетентності

майбутніх фахівців як педагогічна проблема

Стаття

Молодий вчений : Науковий журнал. Херсон, 2018. №1. C. 365-369.

5

 

2

Становлення конкурентноспромож- ного фахівця засобами

педагогічних технологій

Тези

Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології : Матеріали всеукраїнської           науково-практичної конференції.

Запоріжжя, 2018. С. 92-95.

4

 

3

Проективні технології в процесі професійної підготовки майбутніх працівників

соціальної сфери

Тези

Неперервна професійна освіта: теорія і практика. Київ, 2018. Вип. 1-2. С. 158-

164.

Фахове видання

7

 

4

Критерії показники та рівні сформованості готовності майбутніх соціальних

працівників до професійного самовдосконалення

Тези

Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні           технології.                              Суми, 2018. Вип. 10 (84). С. 119-131.

Фахове видання

13

 

5

Критерії готовності до професійного самовдосконалення

майбутніх соціальних працівників

Тези

Педагогічні науки. Збірник наукових праць Херсонського державного університету. Херсон, 2019. Вип. 86.

Т. 1. С. 297-302.

Фахове видання

6

 

6

Модель підготовки майбутніх соціальних працівників до професійного самовдосконалення

Тези

Актуальні           проблеми           сучасної психодидактики:                  філософські, психологічні та педагогічні аспекти : Матеріали Третьої Міжнародної

науково-практичної              конференції. Умань, 2019. С. 120-124.

5

 

7

Особливості готовності викладачів закладів вищої освіти до професійного самовдосконалення

Стаття

Науковий часопис. Національного педагогічного     університету     імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ, 2019. Вип. 68. С. 138-143.

Фахове видання

6

 

8

Стан сформованості готовності до професійного самовдосконалення у майбутніх соціальних

працівників

Стаття

Педагогіка формування творчої особистості у вищий і загальноосвітній школах. Збірник наукових праць Класичного приватного університету. Запоріжжя, 2019. Вип. 64. Т. 2. С. 80-84.

Фахове видання

5

 


Немає коментарів:

Дописати коментар